Proiektuaren helburua ikaskuntza-unitate digitalak garatzea da, merkataritza-lokalen administratzaileentzat eta erabakiak hartzeaz arduratzen direnentzat helburu espezifikoetara bideratuta, DPTk gizakiengan, teknologian eta erakundean duen eraginari heltzeko. Ikaskuntzako lehen unitatea Biki Digital baten inplementazio teknikoaz arduratzen da, balio osoko fluxu baterako. Ikastaroa arrakastaz amaitu ondoren, plantako gerenteek eta erabakiak hartzeko arduradunek prozedura egituratu bat jarraitu ahal izango dute beren enpresan DPT bat aplikatzeko. Bigarren ikaskuntza-unitatearen ardatza dauden antolamendu-egituretan eta eguneroko prozesuetan DPTa integratzea da. Oinarri horrekin, plantako gerenteek eta erabakiak hartzeko arduradunek balizko erronkak eta horiek gainditzeko moduak ezagutuko dituzte. Hirugarren ikaskuntza-unitatea dendako lurzoruaren administratzaileak eta erabakiak hartzeko arduradunak formatu eta prestatzean datza, balio-fluxu oso baterako Biki Digitala behar bezala aplikatzeko. Horrekin, enpresan DPTa behar bezala erabiltzeko aukera emango zaie, etengabeko hobekuntza-prozesuari laguntzeko.
Lan-planak bost lan-pakete ditu. Hasieran, gaur egungo ikerketa eta balio-fluxu osoak adierazten dituzten biki digitaletarako dauden teknologiak aztertzen dira, eta aplikazio-eremu desberdinen ikuspegi orokorra sortzen da. Hortik abiatuta, balio-fluxu osoan Biki Digitalak sartzeko beharrezkoak diren gaitasunak zehazten dira, eta lantegiko buruen eta erabakiak hartzeko arduradunen prestakuntzan dauden gabeziak identifikatzen dira, gaitasunen mapa batean bistaratzen direnak. Ondoren, hirugarren lan-sortak kontuan hartuko ditu aurretik sortutako status quo-aren analisia eta ohiko eragiketetan DPT baten ezarpen teknikoaren, antolamendu-integrazioaren eta erabilera egokiaren eremuetan ikaskuntza-unitateak sortzeko gaitasunen mapa. Ondoren, ikaskuntza-unitate horiek industria-bazkideekin baliozkotuko dira, aplikazio praktikoaren testuinguruan. Azkenik, azken lan-paketea hedapen-plan bat diseinatzea eta aplikatzea da, baliozkotutako ikaskuntza-unitateen zabalkunde egokia ahalbidetzeko.